Klantenservice

FAQ

Op deze pagina vind je allerlei veel gestelde vragen en de daar bijhorende antwoorden. Wij raden dan ook aan om eerst de FAQ door te lezen alvorens contact met ons op te nemen. Vaak kan het antwoord op de vraag hier al gevonden worden! Mocht je als nog vragen hebben, dan kun je per e-mail contact met ons opnemen.

 

1 Bestellen

 

1.1 Hoe werkt bestellen?

Het bestellen bij HoesjesWarenhuis.nl gaat erg snel en eenvoudig! In een paar stappen plaats je jouw bestelling.
 

  1. In het bovenste menu kun je het type telefoon kiezen dat jij hebt. Alle hoesjes die voor dit type telefoon geschikt zijn worden weergegeven. Als je een leuk hoesje hebt gevonden, plaats je deze in de 'winkelwagen'.
  2. Door op het winkelwagen te klikken, wordt hetgeen weergegeven dat jij wilt bestellen. Klopt het? Klik dan op 'bestelling afronden'.
  3. Nu kun je kiezen om als gast af te rekenen, je te registreren of in te loggen als je reeds een account bij ons hebt.
  4. Vervolgens kun je een verzendmethode en een betalingsmethode kiezen.
  5. Controleer de ingevulde gegevens voordat je de bestelling definitief plaatst, dit om teleurstellingen te voorkomen. Als je dit gedaan hebt klik je vervolgens op 'Kopen'.


Al heel snel nadat je de bestelling hebt geplaatst zul je van ons een bevestigingsemail van de bestelling krijgen.

 
 

2 Betalen

 

2.1 Welke betalingsmethoden zijn er?

Bij HoesjesWarenhuis.nl kun je via verschillende betaalmethodes betalen. Op dit moment kun je op de volgende manieren bij ons betalen:

 

IDEAL

Een iDEAL betaling wordt door de meeste Nederlandse banken ondersteund. Deze manier van betalen is snel en veilig. Betalen via iDEAL gebeurd via jouw vertrouwde internet bankieren omgeving van jouw eigen bank. Voor een dergelijke betaling worden geen extra kosten in rekening gebracht.

 

-PayPal

Een betaling via PayPal kan snel en veilig worden gedaan via jouw eigen PayPal account. Je hoeft alleen even in te loggen en de betaling te bevestigen. Tevens heb je via PayPal een kopersbescherming.

Let op: voor een PayPal betaling worden €0,18,- betaalkosten in rekening gebracht.

 

Bankoverschrijving

Als je kiest voor een bankoverschrijving, krijg je binnen enkele seconden een email met daarin onze bankgegevens om het verschuldigde bedrag aan ons over te maken. Wanneer het bedrag op onze rekening is bijgeschreven, zullen wij de bestelling gaan verwerken.

In Nederland duurt een bankoverschrijving 1 tot 2 werkdagen, een betaling uit België kan wel tot 3 werkdagen duren.
 

 

- MisterCash/BanContact

Ook onze klanten in België willen wij graag goed bedienen. Daarom bieden wij de mogelijkheid aan om via MisterCash te betalen. Dit werkt snel en veilig. Je rekent jouw bestelling af in jouw vertrouwde online bankomgeving. 

 

2.2 Wat is jullie bankrekeningnummer?

 

Onze bankgegevens zijn:                 
Bank: ING Bank N.V.
Rekeninghouder: Albers & Klein
IBAN: NL71 INGB 0006 8007 70
BIC: INGBNL2A

 

2.3 Wat is Sisow?

 

HoesjesWarenhuis.nl maakt gebruikt van Sisow. Sisow een een Pay Service Provider (PSP) die het mogelijk maakt dat er via HoesjesWarenhuis.nl online betaald kan worden. Door deze samenwerking kun jij als koper snel en veilig afrekenen.

 

3 Verzending

 

3.1 Wat is de status van mijn bestelling?

Als je een bestelling geplaatst hebt, dan krijg je een email met daarin de bevestiging van de bestelling. Vanaf dat moment is de bestelling bij ons in verwerking. Wij streven er naar om de bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als wij de bestelling verzenden, dan melden wij dat in ons systeem. Je krijgt een email wanneer de bestelling verzonden is. In 90% van de gevallen komt de bestelling de eerst volgende werkdag bij je aan, soms duurt het 2 werkdagen. Een verzending naar België duurt circa 3 werkdagen.

 

Mocht het onverhoopt toch langer duren, dan kun je altijd contact met ons opnemen: info@hoesjeswarenhuis.nl

 

3.2 Wat kost de verzending binnen Nederland en wie bezorgt er?

Wij rekenen voor jouw bestelling geen verzendkosten! De bestellingen worden bezorgd met PostNL.

 

3.3 Wat kost de verzending naar België en wie bezorgt er?

Wij rekenen voor jouw bestelling geen verzendkosten! De bestellingen worden in Nederland behandeld door PostNL en in België met de desbetreffende postbezorger.

 

3.4 Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te kunnen ontvangen?

Om jouw besteling te ontvangen hoef je niet thuis te zijn. Onze pakketjes kunnen door de brievenbus. Jouw bestelling zal dan ook niet bij de buren afgeleverd worden.

 

3.5 Krijg ik een Track en Trace nummer?

Omdat wij onze bestellingen versturen met de reguliere brievenbuspost krijg je geen Track en Trace nummer.  

 

3.6 Hoe lang duurt een levering binnen Nederland?

Wij streven er naar om bestellingen die voor 17:00 uur gedaan zijn dezelfde dag nog te versturen. Normaliter komt jouw bestelling dan de eerst volgende werkdag bij je aan, uiterlijk na 2 werkdagen.

 

3.7 Hoe lang duurt een levering naar België?

Wij streven er naar om bestellingen die voor 17:00 uur gedaan zijn dezelfde dag nog te versturen.

Een verzending naar België duurt circa 3 werkdagen. Mocht je voor een bankoverschrijving als betaalmethode gekozen hebben, houd dan rekening met een iets langere levertijd.

 
 

4 Retourneren

 

4.1 Ik heb een ander product ontvangen dan dat ik besteld heb, wat moet ik doen?

Wij pakken uw bestelling met zorg in. Toch kan het voorkomen dat er onverhoopt een verkeerd product opgestuurd wordt.  Mocht je een verkeerd product ontvangen hebben, dan kan je dit melden aan ons via info@hoesjeswarenhuis.nl. Vervolgens zullen wij het juiste product opsturen. Het verkeerde product kan dan aan ons geretourneerd worden.     

 

4.2 Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat je per ongeluk een verkeerde kleur of vorm hoesje besteld hebt. De mogelijkheid bestaat dan om deze om te ruilen. Hiervoor kun je contact opnemen met info@hoesjeswarenhuis.nl.

 

4.3 Ik ben helaas niet tevreden met het besteld product, wat moet ik doen?

Mocht je niet tevreden zijn over het product om welke reden dan ook, dan kun je contact met ons opnemen. Retourneren binnen 14 dagen is mogelijk!
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via  info@hoesjeswarenhuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten. 

 

4.4 Ik heb een kapot product ontvangen, wat moet ik doen?

Het is uiteraard niet de bedoeling dat een product defect wordt afgeleverd. Mocht dit wel het geval zijn, dan willen wij dit zo snel mogelijk oplossen voor je. Als je een kapot product ontvangen heb, dan kun je contact opnemen met info@hoesjeswarenhuis.nl