Verzenden & Retourneren

Hoe werkt de verzending?
Het bestelde product wordt na ontvangst van de betaling verstuurd met PostNL.

Hoe snel heb je het pakketje in huis?
Wij streven er na om het pakketje dezelfde dag (werkdagen) nog te versturen, mits besteld en betaald voor 17:00 uur.
Voor Nederland geldt in de regel dat je het pakketje de volgende werkdag, uiterlijk na twee werkdagen zal ontvangen.

Voor verzendingen naar België wordt er door PostNL een levertijd van circa 3 werkdagen aangegeven.

Moet je thuis zijn om het pakketje te ontvangen?
Het pakketje past door de brievenbus. Voor de aflevering hoef je daarom niet thuis te zijn.

Wat kost de verzending?
Wij rekenen voor jouw bestelling geen verzendkosten!

Informatie rondom garantie & retour

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Nadat u gemeld hebt de bestelling te willen retourneren, heeft u 14 dagen de tijd het product retour te sturen. Ook storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na uw melding terug. Om gebruik te maken van dit recht kunt u onderstaande formulier invullen en retourneren via info@hoesjeswarenhuis.nl.

Uitzonderingen retourneren

 

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.

b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

e. die snel kunnen bederven of verouderen;

f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

g. voor losse kranten en tijdschriften;

f. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Garantie

  1. HoesjesWarenhuis.nl garandeert dat de garantietermijn van de geleverde goederen overeenkomstig de fabrieks- c.q. importeursbepalingen is.
  2. Een verzoek tot het verlenen van garantie wordt slechts door HoesjesWarenhuis.nl in behandeling genomen indien dit verzoek – binnen de geldende garantietermijn – is ingediend. Tevens dient dit verzoek binnen 14 dagen nadat de tekortkoming is geconstateerd of redelijkerwijs geconstateerd had kunnen worden te worden gemeld.
  3. Garantie wordt uitsluitend verleend op vertoon van de originele, door HoesjesWarenhuis.nl aan de klant afgegeven (per post verstuurde) aankoopbon c.q. factuur tezamen met het eventueel bijbehorende, volledige ingevulde garantiebewijs of garantiecertificaat.

Ieder recht op garantie vervalt indien:

  1. Het product bij terugzending onvoldoende wordt beschermd tegen transportschade;
  2. Zonder toestemming van HoesjesWarenhuis.nl door of namens de klant wijzigingen in of reparaties aan de geleverde goederen zijn aangebracht.
  3. Er sprake is van onzorgvuldig of onoordeelkundig gebruik van het geleverde product, waaronder wordt begrepen het nalaten van voorgeschreven of normaal onderhoud.
  4. Het geleverde product wordt gebruikt voor andere doeleinden dan het bedoelde gebruik. Hierbij valt ook te denken aan professioneel gebruik. Onder professioneel gebruik wordt verstaan alle gebruik ten behoeve van een beroepsuitoefening, het veelvuldig gebruik of het gebruik voor commerciële doeleinden (b.v. vereniging, verkoopstand of kraam). Professioneel gebruik is toegestaan en het product wordt gegarandeerd op juiste werking indien ‘geschikt voor professioneel gebruik’ (of vergelijkbare omschrijving) uitdrukkelijk is beschreven op de aankoopnota.
  5. Op demonstratiemodellen kan een verminderde garantie van toepassing zijn. Dit wordt vermeld op de aankoopnota indien dit van toepassing is.
  6. De kosten voor wijziging in of reparaties van de geleverde producten die zonder voorafgaande toestemming van HoesjesWarenhuis.nl door of namens de klant zijn verricht, komen nimmer voor rekening van HoesjesWarenhuis.nl
  7. Uitgesloten van garantie zijn de door HoesjesWarenhuis.nl betaalde verzendkosten alsmede de transportkosten voor het opsturen van het product. Dit geldt van HoesjesWarenhuis.nl naar koper alsmede van het adres van de koper naar HoesjesWarenhuis.nl

Identiteit ondernemer

Hoesjes Warenhuis / Albers & Klein
Zwanensteeg 2
7514 DW Enschede
info@hoesjeswarenhuis.nl
KVK 56974833
BTW NL852385754B01